Začetek novega meseca je kot običajno čas, da se ozremo nazaj in strnemo vse novosti preteklega meseca. V spodnjih vrsticah boste našli pregled septembrskih posodobitev Instagrama in nove funkcije, ki jih bomo dobili kmalu.
QUICK REPLY V DM
Odlična nova funkcija za podjetja in druge uporabnike, ki dobivajo v DM veliko sporočil s podobnimi vprašanji. Sedaj si lahko nastavite hitre (generične) odgovore, da bo odpisovanje lažje.
VEČ MOŽNOSTI ZA NAKUPOVANJE
Nakupovanje v storyjih Instagram testira že od junija, od septembra pa je na voljo v 46 državah. Storyje dnevno uporablja kar 400 milijonov uporabnikov, tretjina najbolj gledanih pa je ustvarjenih s strani podjetij/znamk. Direktno nakupovanje iz storyjev je zato logični korak naprej in pripomore k še boljši prodaji.
Instagram je napovedal tudi posodobljen Explore page s kanalom za nakupovanje, kjer boste lahko direktno izbirali in naročevali produkte. Na eni strani bodo torej združeni vsi izdelki, ki jih je možno naročiti naravnost iz Instagrama. S tem aplikacija postaja še bolj dovršeno marketinško orodje, uporabnikom pa omogoča hitrejši in lažji nakup stvari, ki jih navdušujejo na fotografijah. Posodobitev bo vsem na voljo v naslednjih tednih/mesecih.
GIF V DM
V direktnih sporočilih si lahko po novem dopisujete tudi z zabavnimi animiranimi sličicami oz. GIF-i, ki smo jih do sedaj na Instagramu videli zgolj v obliki stickerjev na storyih.
GIF poiščete tako, da kliknete na ikono in nato vpišete iskano besedo.
EMOJI VRSTICA ZA KOMENTIRANJE
Hitrejše je tudi pisanje komentarjev z emoji-ji. Ko pišete komenar, se vam zgoraj pokaže posebna vrstica, kjer lahko izbirate med pogosto uporabljenimi emoji-ji.
NOVI EFEKTI PRI SUPER ZOOMU
Za vse ljubitelje super zooma na storyjih naj povemo, da so na voljo novi efekti. Preizkusite jih zdaj! Če jih še nimate, pa kot običajno - bodite potrpežljivi, Instagram posodobitve uporabnikom dodaja postopoma in tudi vi boste prišli na vrsto.
OZNAČEVANJE UPORABNIKOV V VIDEIH
Posodobitev, ki smo jo nestrpno pričakovali je možnost označevanja uporabnikov ne več le na fotografijah, ampak tudi v videoposnetkih na Instagramu.* S klikom na ikono se vam pokaže “People in this Video” - seznam uporabnikov, ki so označeni v videu. Zaenkrat se video vsebine, v katerih ste označeni, še ne pokažejo na vašem profilu ("tag section").
ABOUT THIS ACCOUNT
27. septembra so veliki profili (vsaj 20 tisoč sledilcev) v nastavitvah pod zavihkom "About This Account" dobili vpogled v zgodovino delovanja. Te podatki so sedaj vidni vsem uporabnikom. Vidimo lahko:
datum nastanka profila,
državo izvora (uporabnik lahko to skrije),
pretekla uporabniška imena (v kolikor ste ga spremenili od septembra 2017),
druge profile, ki imajo iste sledilce,
trenutno aktivne oglase tega profila.
Na ta način Instagram želi omogočiti globje razumevanje profilov, ki dosežejo ogromno število ljudi. Za uporabnike to pomeni, da bodo lahko izvedeli več o profilih, ki jih vsakodnevno spremljajo, za te profile pa nekakšno dodatno izpostavljnost in zahtevo za odgovorno ravnanje.
ODHOD USTANOVITELJEV INSTAGRAMA
Mesečnega pregleda pa ne moremo zaključiti brez pomembne naznanitve, ki smo jo prejeli 24. septembra. Instagram sta z odstopno izjavo zapustila njegova ustanovitelja in vodji Kevin Systrom in Mike Krieger. Aplikacijo sta lansirala leta 2010 in jo dve leti kasneje Facebooku prodala za milijardo dolarjev. Kreativca, vizionarja in podjetnika sta s svojimi idejami gradila ne le družbeno omrežje, ampak tudi svetovno družbo. Čeprav jima je Facebook obljubil avtonomno delo, so imeli v zadnjem času veliko trenj, kar tehnološki portali navajajo kot glavni razlog za odhod. Nestrinjanja so bila predvsem na področju oglaševanja na Instagramu, saj se ta po zgledu Facebooka čedalje bolj spreminja v marketinško orodje. Vodnje je sedaj prevzel Adam Mosseri, ki je bil pred tem Instagramov "Vice President of Product". Zagotovo ima pred seboj težko nalogo, vendar ustanovitelja zaupata, da ji bo kos.
Comments