Julija smo dobili nekaj manj posodobitev, a zato te niso nič manj pomembne. Instagram še vedno pridno izboljšuje uporabniško izkušnjo in dodaja nove možnosti za interakcijo s sledilci, na prvem mestu je tu zagotovo nova nalepka v storyjih, preko katere vam sledilci lahko zastavijo vprašanje. Vsi profili so dobili tudi opozorilo "You're All Caught Up", ko na news feedu pregledajo vse nove objave. Online status profilov je še bolj pregleden z zeleno piko, ki sporoča, da je profil trenutno aktiven. Preglejmo podrobnosti.
QUESTIONS STICKER
Nova interaktivna nalepka, ki je obnorela Instagram storyje, omogoča zastavljanje vprašanj, na katera nato odgovarjate. Odlična ideja za boljše spoznavanje uporabnikov, ki so novo funkcijo nemudoma pograbili.
Nekaj hitrih dejstev:
- Na želeno ozadje (slika, video, enobarvno ozadje) prilepite Questions nalepko.
- Sledilci lahko direktno v nalepko zapišejo svoje vprašanje.
- Njihova vprašanja vidite na seznamu story ogledov.
- Lahko se odločite, na katera vprašanja želite odgovoriti.
- Odgovor delite na svojem storyju.
- Kdo je zastavil vprašanje, na storyju ne bo vidno. Vidno je le vprašanje in pa vaš odgovor.
- Tudi pri odgovarjanju ste lahko kreativni: spreminjajte ozadja, dodajte fotografije, gife, nalepke ...
Namig: Nalepko lahko uporabite tudi tako, da vi nekaj vprašate, sledilci pa odgovarjajo.
YOU'RE ALL CAUGHT UP
Jasno je, da uporabniki na Instagramu preživijo vse več časa, zato se je Instagram lotil nekaterih ukrepov za kontrolo in kvalitetno preživljanje časa na platformi. Prva večja pridobitev je novo obvestilo "You're All Caught Up", ki vam sporoča, da ste pregledali vso novo vsebino na feedu.
ACTIVITY STATUS
Za lažji pregled nad aktivnimi sledilci je Instagram zraven profilne slike dodal zeleno piko, če je oseba trenutno aktivna, torej je prav zdaj na Instagramu. Pika je vidna v direktnih sporočilih (DM), pa tudi na nekaterih drugih mestih v aplikaciji. Nova funkcija deluje tako na osebnih kot na poslovnih profilih.
Kako onemogočim, da drugi vidijo moj status?
Svoj status lahko urejate v nastavitvah (Settings), kjer poiščete Activity Status (pri novejših različicah je ta v zavihku Privacy and security). Če svoj status izključite, tudi ne boste mogli videti statusa drugih profilov.
Napovedujemo:
Ker se IGTV ni prijel tako hitro kot izredno uspešni storyji in ker je za uporabnike pot do ogleda daljših video vsebin predolga, Instagram testira prikazovanje teh vsebin tudi na news feedu (kot je prikazano na sliki).
IGTV je prisoten šele mesec dni, news feed pa pregledujemo že 8 let. Smiselno se torej zdi, da bi ga poudarili tam, kjer smo vsebine že navajeni gledati. Vmesnik bi bil podoben takšnemu, kot ga imajo trenutno storyji.
Instagram mora nujno izboljšati oglede videov na IGTV, da bodo tudi ustvarjalci bolj motivirani za snemanje posnetkov, ki so prilagojeni prav tej platformi (so navpični). Na ta način bodo lahko začeli mednje umeščati daljše oglase, s čimer bi bil zaslužek boljši, IGTV pa bi lahko začel konkurirati YouTubu.
Comments