top of page

Top posodobitve Instagrama- JANUAR 2020

Updated: Mar 17, 2020



Tukaj je prvi update leta 2020 in z njim pregled vseh novosti, posodobitev in aktualnih napovedi, ki smo jih bili deležni v januarju. Tudi letos bomo skrbeli, da boste vsak mesec na tekočem in vedno pripravljeni na aktualne spremembe.


Kot prva letošnja posodobitev, ki nam jo je Instagram pripravil, so nove možnosti Boomeranga, katere smo napovedovali vse od avgusta lani. Deležni smo bili dveh sprememb na IGTV-ju, govoriti pa se je začelo tudi že o možnih posodobitvah za naslednje mesece, med drugim o novi nalepki, barvnih sporočilih v DM-u in možnosti ustavitve storyja z zgolj enim klikom. Mesec januar je najbolj zaznamoval prihod novih, še atraktivnejših AR filtrov in trenda #dollyparkerchallenge, o katerem si lahko več preberete v članku.



POSODOBITVE


NOVE MOŽNOSTI BOOMERANGA


Kot prvo večjo posodobitev smo dobili 3 nove funkcije znotraj "Boomerang" načina - "SlowMo", "Echo" in "Duo", obenem pa še možnost obrezovanja posnetkov narjenih z le-temi. Do njih dostopate tako, da naredite Boomerang kot ponavadi in nato v zgornjem desnem kotu kliknete na ikono "Infinity". Spodaj se vam odpre možnost izbire med 4 funkcijami, pri čemer je prva "Classic", druge tri pa so nove. Tukaj pridete tudi do koraka, kjer lahko posnetek, s premikanjem začetka ali konca videa levo in desno, obrežete.



Skoraj 5 let po ustanovitvi Boomeranga, je bil skrajni čas, da smo dobili osvežene možnosti, ki bodo ustvarjanje naredile še bolj zabavno.



IGTV NOVOSTI


Januar je na IGTV prinesel dve novosti:


Prejšnji mesec, je Instagram na "News Feedu" ukinil IGTV gumb, ki se je nahajal v desnem zgornjem kotu. Odločitev so sprejeli, ker naj bi ga uporabljalo zelo majhno število posameznikov. Z odstranitvijo upajo, da si bo IGTV, kot samostojno aplikacijo, tako preneselo več uporabnikov.



Med naloženimi IGTV vsebinami boste še naprej lahko brskali znotraj Instagrama, preko predogledov na "News Feedu" in profilih uporabnikov, s klikom na nalepko v storyjih in na Explore strani.


IGTV vsebine bomo naložili še lažje in hitreje. Možnost nalaganja le teh bo postala enaka dosedanjemu objavljanju slik ali krajših videov. S klikom na zavihek za dodajanje vsebine (ikona +), izberite video iz vašega telefona. V kolikor je le ta daljši od 1 minute, vas Instagram vpraša, ali ga želite deliti kot "Short video"(video se bo končal na 1 minuti) ali kot "Long video" (IGTV video).



*Do sedaj ste IGTV video lahko objavili zgolj iz samostojne aplikacije ali pod zavihkom IGTV na Explore strani.



GOVORI SE


"MAP STICKER"


Prihaja nadgradnja nalepke "Location", ki nam je do sedaj omogočala le dodajanje lokacije z besedo. Po novem pa naj bi dobili nalepko, ki bo vašo lokacijo prikazala z zemljevidom.



DELITEV DM SPOROČIL NA STORY


S klikom na sporočilo v vašem DM-u, boste lahko le tega delili na svoj story. Možnost naj bi se prikazala ob trenutnih opcijah "Copy", "Save", "Report", "Like".



NOVE BARVE DM SPOROČIL


Instagram naj bi ponudil spreminjanje barv DM sporočil, ki jih trenutno vidimo kot bele in sive oblačke.



"MENTION PRIVACY"


Uporabniki bomo dobili možnost nastavitve, kdo nas lahko označi na storyjih, v komentarjih ali opisih pod objavami. Gre še za eno v vrsti posodobitev, s katerimi želi Instagram izboljšati varnost posameznikov na aplikaciji.



"PAUSE A STORY"


Če ste kdaj želeli ustaviti story, da bi ga pokazali prijatelju ali ga le malo bolje pogledali, veste, da morate nanj klikniti in ves čas s prstom držati, drugače se samodejno predvaja naprej. Po novem naj bi se z enim klikom ustavil, s ponovnim pa nadaljeval.



ZAZNAMOVALO JE



AR FILTRI


Verjetno ste tudi sami preizkusili, ali pa vsaj opazili, nove AR filtre (več o tem, kaj so in kako jih ustvarite, si preberite tukaj), ki so v začetku meseca množično preplavili Instagram storyje. AR filtri z animacijo naključnega izbora Disneyjevih karakterjev, vašega bodočega moža, novoletnih zaobljub, vašega počutja, "randome" vprašanj itd. so med uporabniki povzročile pravo senzacijo.



AR filtri pa ne zabavajo le uporabnikov. Kreatorji, ki jim je uspelo, da je njihov filter šel "Viral", so v tem času izjemno pridobili na prepoznavnosti in svoji številki sledilcev. Če nam v prejšnem članku niste ravno verjeli, da z njimi lahko odlično gradite na prepoznavnosti, je tukaj še en dokaz. @Filippo.soccini, avtor filtra "2020 Predictions", je imel pred izzidom 7K sledilcev. Dober mesec kasneje, jih ima že več kot 130K!!


Če vam uspe ustvariti filter, ki bo zaokrožil med uporabniki oz. postal nov trend, je lahko to danes eden najhitrejših načinov za pridobivanje sledilcev.




Dolly Parton je v zadnji polovici januarja naključno ustvarila trend, ki je v trenutku preplavil Instagram. Delila je kolaž s svojimi 4 slikami, kjer se na vsaki predstavlja na enem od družbenih omrežij - LinkedIn, Facebook, Instagram in Tinder. V treh dneh je hashtag bil uporabljen cca 15.000 krat, do danes pa že več kot 483 tisočkrat. Delili so ga tudi mnogi zvezdniki kot je Martha Stewart, Andy Cohen, Jennifer Garner, Doug the Pug ...



Nekateri si sliko predstavljajo kot, da se vsi pretvarjamo in na vsakem od omrežij predstavljamo drugo verzijo samih sebe, in da, s svojo profesionalno sliko na LinkedInu, ne moremo skriti svojih objav na Tinderju. Originalen pomen Dolly Parton pa je vse prej kot to. Z objavo je želela pokazati, da je sama lahko vse v enem - od uspešne poslovne ženske, zgledne družinske mame, lepega fotomodela do "hude bejbe".



PIŠE SE INSTAGRAM ZGODOVINA


V mesecu januarju je nogometaš Cristiano Ronaldo zapisal nov rekord Instagrama. Postal je prvi uporabnik (kot posameznik), ki je dosegel mejo 200M sledilcev. Kdo ga lovi, si preberite v aktualnem članku Vse top v letu 2019.



Na slovenskem trgu pa je magično mejo dosegel naš najboljši košarkar Luka Dončić. Čestitke!



 


0 comments

Comments


bottom of page