V novem letu nadaljujemo z beleženjem posodobitev, ki jih Instagram vsak mesec pridno dodaja. Januar je običajno čas, ko podjetja in tržniki natančno preučijo svoje marketinške strategije, ocenijo uspešnost dosedanjih, si zastavijo nove cilje in ustvarijo plan za prihajajoče leto. Biti na tekočem s spremembami, ki se dogajajo, vam omogoča, da stopite na trg dobro pripravljeni.
V januarju smo dobili dodatne možnosti pri deljenju objav in funkcijo samodejnega objavljanja vnaprej planiranih videev in storyjev preko dodatnih aplikacij. Prav tako je Instagram, ki redko govori o algoritmu, tokrat javno komentiral pritožbe glede sprememb njegovega delovanja. InstaCoach je z vašo pomočjo zasledil posodobitev, o kateri ne piše še nihče, odvijala pa se je tudi cela evforija glede objave "jajca". Več preberite v nadaljevanju.
NOVOSTI
DODATNE MOŽNOSTI PRI OBJAVLJANJU
Vodite oz. ste v aplikaciji vpisani v več profilov hkrati? Dodana je bila nova funkcija, ki omogoča, da z enega profila istočasno objavite na vse ostale. Sedaj lahko najprej naredite objavo in šele nato izberete profil. Podobno kot že obstoječa možnost istočasnega deljenja na Facebook, Twitter ali Tumblr. Posodobitev je trenutno na voljo le za objave na feedu, ne pa za storyje.
Idealno je, da za vsak profil posebej ustvarite unikatno vsebino. Kljub temu, je pridobljena funkcija lahko v nekaterih primerih zelo koristna.
Na primer:
- podjetje ima več profilov, ki se med seboj razlikujejo glede na jezik oz. državo
- podjetje ima dva profila, eden je namenjen moški in drugi ženski publiki
- profili franšiznih podjetij itd...
AVTOMATIČNO OBJAVLJANJE VNAPREJ PLANIRANIH STORYJEV IN VIDEOV
Ste eden tistih, ki planirante objave za teden, mesec vnaprej? Potem verjetno veste, da je to možno zgolj s pomočjo dodatnih aplikacij in ne znotraj samega Instagrama (uporabljajte le tiste, ki so potrjene s strani Instagrama oz. so njegovi partnerji, npr. Hootsuite, Later). Zdaj je možno vnaprej planirati tudi videe in storyje, ki bodo, tako kot do sedaj slike, avtomatsko objavljene po nastavljenem času.
Razširitev predstavlja ogromno prednost, saj so video vsebine vedno bolj gledane. Igrajo pomembno vlogo tako pri marketinških strategijah podjetij kot tudi pri posameznikih. Gre za še lažji način, da vedno zadanete najboljši čas objavljanja ter si s tem povečate možnosti za maksimalni doseg in boljši nastop vaših objav.
GOVORI SE
STATISTIKA POSAMEZNIH HASHTAGOV
Posodobitev nudi še podrobnejšo statistiko vaših objav. V kolikor imate poslovni profil, lahko za vsako posamezno sliko ali video merite tudi njihovo uspešnost. Pogledate lahko koliko ljudi je videlo objavo ("reach") in koliko izmed teh je bilo dejansko vaših sledilcev, kolikokrat je bila vaša objava videna ("impressions") in iz kje so uporabniki do nje dostopali. Novo pa je, da vidite, katerih 5 izmed vseh uporabljenih hashtagov je najbolje nastopilo in število ljudi, ki vas je preko njih našlo.
Uradnega izida posodobitve še ni bilo in po vaših odgovorih sodeč (na profilu @instacoach.si smo na storyju izvedli krajšo anketo), jo ima trenutno zares malo uporabnikov. Verjetno je za enkrat v fazi testiranja, če se bo obdržala ali ne, pa bo potrebno še nekoliko počakati.
KAJ JE ZAZNAMOVALO JANUAR?
ALGORITEM OSTAJA NESPREMENJEN
Novice v zvezi z algoritmom so na Instagramu že od nekdaj najbolj vroča tema. Januar se je začel z govoricami in ugibanji uporabnikov, da je Instagram zopet spremenil in še dodatno zaostril njegovo delovanje. Po mnenju nekaterih naj bi posamezna objava dosegla zgolj 7% vaših sledilcev. Spodnje slike so za nekaj časa preplavile platformo.
Instagram se je odzval z objavo na Twitterju:
Zatrjujejo, da se algoritem ni spremenil in da vidnost vaših objav še vedno temelji na dejavnikih, o katerih smo pisali junija lani, ko se je Instagram odločil, da z uporabniki deli nekaj več informacij. Kateri so ti dejavniki, si preberite tukaj.
Uporabniki danes praktično za vse krivijo algoritem, čeprav bi bilo v tem primeru bolj smiselno razlog iskati v prenasičenosti platforme. Objave so bile včasih vidne večjemu številu ljudi, vendar pa Instagram takrat še ni štel milijarde uporabnikov. Danes je isti doseg praktično nemogoče doseči, kar pa ne pomeni, da niste vidni. Zgoraj naveden primer spominja bolj na iskanje pozornosti kot na odkritje kakšne inovativne oz. uporabne ideje. Na sliki posamezniki s stavkom "if you see this post, please simply like it and comment yes" pozivajo ostale h komentiranju in všečkanju. S tem so zgolj želeli pridobiti na boljšem engagementu, vendar je Instagram s svojo izjavo ustavil njihovo nesmiselno verižno reakcijo. Bolje je, da se osredočite na ustvarjanje pristnih objav z namenom prenašanja sporočila vašega branda, produkta oz. storitve. Če nekaj dela veliko ljudi, še ne pomeni, da je pravilno.
SVETOVNI REKORDER
14. januarja smo dobili novo najbolj všečakano fotografijo na Instagramu - "jajce na belem ozadju". Slika (trenutno ima nekaj več kot 52 milijonov všečkov) je prehitela do takrat vodilno objavo Kylie Jenner in njene hčerke Stormi (18 milijonov všečkov).
Brilijantna ideja ali totalna bedarija? Kaj menite vi?
500 MILIJONOV
Leto se je za Instagram začelo odlično, saj so konec januarja zabeležili 500 milijonov vsakodnevno aktivnih uporabnikov na storyjih, ki danes predstavljajo njegovo najmočnejše orodje. S tem je zraslo tudi število oglaševalcev, ki zakupujejo oglase preko storyjev, na 2 milijona.
Comments