V mesecu avgustu smo dobili dve večji posodobitvi. Po novem lahko vnaprej pripravljate objave preko Creator Studia, v Slovenijo pa je prišla tudi možnost ustvarjanja lastnih AR filtrov. Za tiste bolj dobrodelne, je tu "Donation sticker", ki ga imajo v drugih državah sicer že nekaj časa, pri nas pa smo posodobitev dočakali šele prejšnji mesec. Veliko je bilo tudi govoric o novostih za storyje. Dobili naj bi vse od novih možnosti za Boomerang pa do "Layoutov", s katerimi bo ustvarjanje storyjev bolj zabavno, uporabniki pa bodo še bolj kreativni. Več si preberite v članku.
POSODOBITVE
"SCHEDULE POST"
Za vse tiste, ki skrbno načrtujete svoj feed, je s prihodom Creator Studia prišla težko pričakovana posodobitev. Objave za story, feed ali IGTV lahko sedaj pripravite in naložite na vašem računalniku ali preko brskalnika na telefonu in bolj pomembno, jim določite datum ter čas objave. Tako je, splanirajte vaš feed, Instagram pa bo objavil namesto vas. Sliki/videu lahko dodate opis, hashtage in lokacijo, tako, kot to delamo sedaj, pri sprotnem objavljanju v aplikaciji.
Posodobitev bo koristna predvsem za podjetja, saj imajo ti objave radi pripravljene vnaprej. S tem rešijo problem objavljanja izven svojega delovnika, ki se ponavadi križa z najboljšimi urami za deljenje na Instagramu. Posameznikom, ki sodelujejo s podjetji, pa bo olajšano delo, v kolikor je vnaprej določen čas objave s strani naročnika. Creator Studio vključuje tudi deljenje IGTV videov, ki jih "Third party" aplikacije, s katerimi so si uporabniki do sedaj pomagali, niso podpirale.
V kratkem lahko pričakujemo tudi DM v Creator Studiu, za lažje in bolj pregledno slednje nad poplavo sporočil.
OPOZORILO PRED IZBRISOM RAČUNA
Če ste kršili pravila aplikacije in obstaja možnost, da bo vaš račun izbrisan, boste od Instagrama prejeli opozorilo. Uporabnik bo imel možnost pritožbe nad izbrisom vsebine, če se z ukrepi Instagrama ne strinja. Za podrobnejše informacije bomo morali počakati na primere iz prakse. Več o pravilih in zakaj se lahko znajdete med ogroženimi profili najdete tukaj.
AR FILTRI in BRSKALNIK
O AR filtrih smo že pisali v aprilskem updateu, ko so njihov prihod napovedali na konferenci F8. Sedaj jih lahko ustvarimo in objavimo tudi pri nas. Svoje filtre lahko kreirate v Spark AR Studio for Business, ki si ga brezplačno naložite na računalnik.
Posodobitev je prinesla tudi novo brskalno okno, ki ga najdete v meniju story kamere in vam pomaga iskati po filtrih, ki so jih že objavili drugi uporabniki. S klikom na "Browse more effect" pridete v galerijo filtrov, kjer lahko na vrhu izbirate med tematsko razdeljenimi zavihki.
Več o tem, kako lahko ustvarite lasten AR filter, zakaj so koristni za podjetja in kako jih najbolje uporabiti sebi v prid, pa boste lahko prebrali v novem članku, ki pride v kratkem na naš blog 🤓.
"DONATION STICKER"
Zbirki nalepk, ki jih lahko uporabljamo na storyjih, se je sedaj pridružil še "Donation sticker". Z njim lahko zbirate donacije za dobrodelne namene. S klikom na nalepko iz story menija, v brskalniku, izbirajte med številnimi neprofitnimi organizacijami. Sprva vam Instagram samodejno že predlaga seznam organizacij, o katerih, pa s klikom na tri pikice dobite, tudi hitri pregled njihovih profilov.
Ko enkrat določite želeno organizacijo, lahko zamenjate barvo nalepke in jo poljubno naslovite.
Z objavo boste vaše sledilce spodbudili k darovanju sredstev za pomoč drugim. To bodo lahko naredili tako, da bodo pri ogledu vašega storyja kliknili na nalepko in izbrali znesek donacije. Ta se lahko giba med 5 in 2500 evrov, donirate pa lahko večkrat. Nato sledijo enostavnim navodilom "Checkouta", ki jih vodi skozi dodajanje bančne kartice in zaključevanju nakupa.
Če imate manj kot 10K sledilcev, boste po objavljeni nalepki, za vsako donacijo prejeli obvestilo. Tisti z več kot 10K pa le od tistih, s katerimi si vzajemno sledite. Po 24 urah, ko bo story izginil, prejmete informacijo o končnem zbranem znesku, če je le ta večji od 0 evrov. Vsoto lahko sproti preverite tudi v statistiki storyja (potreben "Business" profil).
V primeru, da bi po 24 urah, ko story izgine, še naprej želeli omogočiti sledilcem da darujejo, story dodajte med svoje "Highlightse". Dobrodelnost je z novo posodobitvijo tako na dosegu enega klika.
Ste neprofitna organizacija, ki bi si želela biti del "Donation stickerja"? - prijavite se na tej povezavi.
NOVE MOŽNOSTI PRI OBJAVI IGTV VIDEA
Nova posodobitev vam omogoča, da pred objavo novega IGTV videa izberete, v katerem delu formata bo predogled objavljen in se predvajal na feedu ter kateri del formata, bo naslovnica za vašo objavo. Poleg tega lahko označite tudi možnost - delitev videa na Facebook Watch.
GOVORI SE
"GREEN SCREEN" ZA OZADJE STORYJEV
Instagram preizkuša novo posodobitev, ki bi uporabnikom omogočila, da v momentu izvajanja storyja le temu dodajo ozadje iz galerije. Zaenkrat še ni znano ali bo izbira ozadja omejena na slike ali bo omogočena tudi za videe. Uporabnikom bo prinesla nove razsežnosti za uporabo Instagram storyjev, kjer so zaradi popularnosti, vse nove posodobitve zelo dobrodošle.
INSTAGRAM FROM FACEBOOK
Vsi verjetno že veste, da si Facebook lasti Instagram, saj je od velikega nakupa že 7 let. Kljub temu pa je dejstvo, da si Facebook želi to še bolj očitno pokazati. Uradno ime aplikacije Instagram bo namreč postal "Instagram from Facebook". Ime se bo pojavilo pri vpisu v aplikacijo in v Apple IOS in Google Play trgovini.
Označujejo, da je prihajajoča posodobitev začetek združevanja "Chatov" treh aplikacij, in sicer Messenger (Facebook), Instagram Direct in WhatsAppa, v novi samostojni platformi. Na ta način želijo olajšati komunikacijo, še posebej za znamke, ki se trudijo usklajevati vse tri komunikacijske kanale hkrati. Vsekakor bo zanimivo videti, kako se bodo na spremembo, če se bo ta zgodila, odzvali uporabniki.
NOVI NAČINI BOOMERANGA
Morda prihaja 5 novih načinov uporabe Boomeranga, ki bodo popestrili način, ki smo ga poznali do sedaj. Kako bi izgledali v praksi si poglejte v spodnjem videu:
STORY LAYOUT
Ljubitelji storyjev so za naprednejše ustvarjanje vedno bolj začeli posegati po "Third-party" aplikacijah, ki jim nudijo dodatne možnosti. Ena od teh je ustvarjanje kolažev oz. dodajanje več slik hkrati na en story s pomočjo prednastavljenih šablon. Kmalu naj bi to opcijo imeli direktno znotraj Instagrama. Slike oz. videe bo možno dodajati iz svoje galerije na telefonu ali jih ustvarjati sproti. Prototip v spodnjem videu:w
"SHARE COMMENTS"
Instagram dela na posodobitvi, ki bo omogočila deljenje komentarjev na storyje, v DM ali na druga omrežja. Pod željen komentar se nam bo s klikom na gumb "Share" odprl meni z dodatnimi možnostmi deljenja.
Če bi deljen komentar prejeli v DM, bi izgledalo nekako takole:
Comments