V mesecu avgustu smo dobili zgolj eno veliko posodobitev, in sicer možnost uradne zaprositve za t.im. "verified badge" - kljukico poleg imena, ki izkazuje avtentičnost profila. Vse ostale novosti so pravzaprav samo napovedi, različna testiranja in opozorila ali pa posodobitve, ki pri nas zaenkrat še niso na voljo. Sprehodimo se torej čez novosti preteklega meseca.
1. Posodobitve
VERIFIED BADGE
28. avgusta smo kočno dobili odgovor na veliko dilemo, o kateri smo pred kratkim pisali na našem blogu. Znotraj Instagrama je zdaj ”obrazec”, prek katerega lahko zaprosite za "verified badge", ki se pokaže zraven vašega uporabniškega imena. Kljukica na modri podlagi sporoča, da gre res za avtentičen profil določene osebe ali podjetja. Vedno je veljala za nekakšen poseben status, saj so jo prejele le slavne osebe, res veliki profili in svetovno znane znamke. Zdaj lahko prošnjo zanjo vloži vsakdo, tako osebni kot poslovni profil.
Do obrazca dostopate v nastavitvah na profilu (Settings), in sicer s klikom na "Request Verification". Za potrditev morate predložiti tudi sliko osebnega dokumenta. Instagram vam nato v nekaj dneh odgovori, kako so se odločili. Za postopek nikoli ne zahtevajo plačila.
2. Napovedi
ABOUT THIS ACCOUNT
Zagotovo najbolj zanimiva je napoved o javno dostopnih podatkih za velike profile. Kmalu boste lahko izvedeli več o Instagram profilih, ki imajo veliko sledilcev. Ti bodo 27. septembra v zavihku "About This Account" dobili vpogled v zgodovino delovanja, kasneje pa bodo te informacije vidne prav vsem uporabnikom. Gre za naslednje podatke:
datum nastanka profila,
pretekla uporabniška imena (v kolikor je bil profil kadarkoli preimenovan),
država izvora,
trenutno aktivni oglasi tega profila,
drugi profili, ki imajo iste sledilce.
Na ta način Instagram želi omogočiti globje razumevanje profilov, ki dosežejo ogromno število ljudi. Za uporabnike to pomeni, da bodo lahko izvedeli več o profilih, ki jih vsakodnevno spremljajo, za te profile pa nekakšno dodatno izpostavljnost in zahtevo za odgovorno ravnanje. V neugodni situaciji bi se uspeli znajti profili, ki do sedaj niso igrali fair play-ja oz. se niso držali pravil igre na Instagramu (na primer so kupili profil z veliko sledilci in nato samo spremenili ime).
TWO-FACTOR AUTHENTICATION
Omogočena je uporaba razičnih varnostnih aplikacij, prek katerih se lako vpišete v Instagram. Takšna dvojna avtentikacija omogoča lažji in varnejši vpis v aplikacijo. Do sedaj je bilo možno, da vam je Instagram ob vpisu na mobilni telefon poslal kodo, ki ste jo nato vpisali, zdaj pa je možno, da za to uporabite tudi katero od drugih želenih varnostnih aplikacij, ki jih imate na telefonu (sicer pa vam jo predlagajo tudi sami).
Če želite vključiti to možnost, na svojem profilu v nastavitvah (Settings) izberite "Two-Factor Authentication" in nato "Select Authentication App", kjer nastavite želeno aplikacijo. Posodobitev bodo uvajali v naslednjih tednih. Nekateri profili jo že imajo, če še niste med njimi, jo lahko pričakujete kmalu.
YOUR ACTIVITY
1. avgusta je Instagram naznanil, da želi uporabnikom pomagati pri nadzoru časa, ki ga preživijo na tem družbenem omrežju. Posebni pripomočki (dnevnik aktivnosti, dnevna opozorila in omejitve obvestil) so nastali v sodelovanju s strokovnjaki za duševno zdravje ter različnimi organizacijami, akademiki in drugimi raziskavami. Želijo, da je čas, ki ga preživite na Instagramu, nameren, pozitiven in navdihujoč (motivacijski). Z novimi načini spremljanja aktivnosti bodo omogočili boljši nadzor samega sebe, pa tudi boljši nadzor staršev nad otroci.
Kje bo to možno preveriti?
V nastavitvah na Instagramu (Settings na profilu) boste izbrali "Your Activity", kjer se bo pokazala povprečna dnevna uporaba Instagrama. Možen bo tudi podrobnejši pregled po dnevih. Nastaviti bo mogoče dnevni limit in opozorilo, ki vas spomni, da ste ga dosegli. S klikom na "Notification Settings" boste lahko tudi utišali obvestila ("Mute Push Notifications"), da vas aplikacija ne moti, ko morate biti zbrani za delo. Na spodnjih slikah lahko vidite, kako je videti nadzorni center, kjer bo vse to kmalu možno preveriti in nastaviti.
V svojem uradnem sporočilu je Instagram sporočil, da jim ni pomembno le, koliko časa uporabniki preživijo na družbenem omrežju, ampak tudi, kako ta čas preživijo. Njihova odgovornost je, da se odkrito pogovarjajo o tem, kako virtualna življenja vplivajo na ljudi in njihovo vsakodnevno življenje. Omenjeni pripomočki so pomemben prvi korak, v prihodnosti pa si želijo še bolje poskrbeti za ustvarjanje varnega, prijaznega in podpornega okolja. Kljub naznanitvi že 1. avgusta, posodobitev zankrat še ni na voljo, a jo nestrpno pričakujemo in podpiramo.
3. V testiranju
PRIPOROČENE OBJAVE NA FEEDU
Instagram je v avgustu začel s testiranjem nove funkcije "Recommended Posts" oz. priporočene objave na news feedu. Ta se bo pokazala, ko pregledate vse objave oz. pridete do obvestila "You're All Caught Up". Imeli boste možnost izbire: lahko gledate starejše objave ali pa priporočene objave s strani Instagrama (glej sliko spodaj). Pri priporočenih objavah je tudi gumb za follow, ki omogoča hitro sledenje novemu profilu.
Instagram bo funkcijo testiral v naslednjih tednih in se glede na odzive uporabnike odločil, če jo obdrži.
4. Varnostna opozorila/nasveti
14. avgusta je Instagram izdal nekaj nasvetov za varno vpisovanje v svoj račun, saj so zaznali težave pri več uporabnikih. V naslednjih alinejah si preberite nekaj pomembnih opozoril:
Če ste prejeli email obvestilo, da ste spremenili vpisne podatke, a tega niste storili vi, takoj kliknite na "revert this change" v elektronskemu sporočilu, nato pa spremenite svoje Instagram geslo.
Izberite zares močno varnostno geslo. Naj bo kombinacija vsaj šestih številk, črk in znakov. Naj bo geslo drugačno od ostalih gesel, ki jih uporabljate na internetu.
Če sumite, da so vam vdrli v Instagram račun, sledite varnostnim korakom na tej povezavi. Uporabite nov, varen email račun za ponovno vzpostavitev profila.
Onemogočite dostop do Instagrama drugim sumljivim aplikacijam. Vključite "two-factor authentication", ki vam pošlje kodo za dostop prek sms-a ali pa katero od drugih varnostnih aplikacij, ki jih je zdaj možno uporabiti.
Za konec naj povemo še, da smo 2. avgusta praznovali dve leti od prihoda storyjev, ki so tako hitro osvojili Instagram svet. Vsakodnevno jih uporablja že več kot 400 milijonov profilov, v preteklih mesecih pa so dobili ogromno novih funkcij, tako da so zares odličen kanal za komunikacijo s sledilci. 10 nasvetov za kreativno urejanje storyjev si lahko preberete tukaj.
Comments