Instagram na prvo mesto postavlja uporabnika, in to v nekaterih primerih pomeni izboljšanje funkcionalnosti in izkušnje na strani oglaševalcev, tako da lahko ti bolj zadovoljijo potrebe strank. V mesecu maju smo dobili kar nekaj enkratnih posodobitev, ki bodo nam in vam pomagale do lažje uporabe tega družbenega omrežja.
Posodobitve preteklega meseca bodo podjetjem in običajnim uporabnikom olajšale in izboljšale delo, zato smo vam pri Instacoachu pripravili pregled novosti in navodila za njihovo učinkovito uporabo. Maj nam je prinesel poenostavljen inbox, nove CTA gumbe v profilu, novo možnost interakcije v storyjih (»sliding emoji-polls«), novo »mute« funkcijo in še nekaj drugih zanimivosti.
POENOSTAVLJEN INBOX
Sporočila bodo v novem inboxu bolj pregledna in lažje dostopna. Zelo priročna bo ta novost za podjetja, ki dobivajo veliko sporočil od (potencialnih) strank, poleg tega pa še nenehna sporočila, da jih je nekdo označil v storyju. Po novem uporabnika v inboxu lahko označimo z zvezdico in ga tako dodamo med priljubljene kontakte. To lahko naredimo na primer s poslovnimi partnerji in drugimi profili, s katerimi imamo redne pogovore in sodelovanja, ter jih tako ločimo od ostalih. Poleg tega v inboxu lahko tudi filtrirate sporočila, tako da vidite samo neprebrana. Novo razvrščanje je prav tako priročno za običajne uporabnike, ki lahko zdaj označijo svoje najljubše kontakte in imajo s tem lažji dostop do njihovih sporočil.
NOVI CTA GUMBI
Naslednja izredno uporabna funkcija za poslovne profile so dodatne možnosti CTA* gumbov na profilu. Ti omogočajo direktno povezavo na kontakt in sedaj tudi na naročanje in nakup. Na poslovnem profilu lahko sami izberemo na kakšen način smo dosegljivi, na primer z gumbom s povezavo do emaila, s telefonsko številko ali navodili za pot. Sedaj lahko dodate različne »action buttons«, ki vaš profil direktno povežejo s storitvami kot je naročilo ali rezervacija. Glavne nove štiri možnosti so Reserve, Get Tickets, Start Order in Book, ki jih lahko omogočite prek različnih partnerjev, kot so Yelp, Atom Tickets ali Booksy, prihajajo pa tudi novi (Appointly, MINDBODY, Schedulicity ...). Izredno uporabno tako za stranke kot za podjetja – z učinkovito rabo si lahko zagotovo obetate boljši promet.
CTA* = call to action = gumb, ki uporabnika direktno nagovori, da nekaj stori, npr. kupi, klikne, pokliče ...
EMOJI SLIDER
Nova zabavna in interaktivna funkcija v storyjih omogoča, da sledilci glasujejo s pomočjo emoji-jev. Gre za vrsto nalepke, ki jo lahko dodate na fotografije, boomerange in videoposnetke. Izbirate lahko med različnimi emoji-ji in sproti gledate, kako vaši uporabniki odgovarjajo na vprašanje. S tem, ko izberete emoji, vprašanju dodate čustveni kontekst, kar uporabnikom omogoča bolje razumeti in ustrezno odgovoriti. Takšne funkcije omogočajo boljšo interakcijo s prijatelji in sledilci.
Ko vidite takšne vrste vprašalnik, emoji samo povlecite desno ali levo, da izberete ustrezen odgovor. Ko to storite, boste videli tudi trenutno povprečje, kako so odgovarjali drugi uporabniki.
DELJENJE OBJAV IZ FEEDA NA STORY
Izvrstna nova funkcija omogoča, da katerokoli javno objavo iz feeda, delite na svojem story-ju. Naj bo to kampanja za zbiranje sredstev v dobrodelne namene ali nov izdelek vaše najljubše znamke, objavo lahko hitro in enostavno delite na svojem storyju. To storite s klikom na simbol puščice pod objavo. Uporabniki, ki bodo objavo videli v storyju, lahko tako hitro dostopajo do originalne vsebine. Če ne želite, da se vaše objave lahko deli, to enostavno označite v nastavitvah.
Funkcija je omogočena za osebne in poslovne profile. Ne skrbite, če je na določenem profilu še nimate, Instagram vse novosti uporabnikom dodaja postopoma – tudi vaš čas bo prišel.
VARSTVO PRED ŽALJIVIMI KOMENTARJI
Od začetka maja je Instagram storil še korak naprej k varovanju uporabnikov pred žaljivimi, ustrahovalnimi in drugimi neprimernimi komentarji. Nov filter prepozna komentarje, ki uporabnike nadlegujejo in žalijo ter jih samodejno odstrani. Instagram je ob posodobitvi poudaril, da želijo, da je njihova platforma pozitivna, vključujoča ter omogoča podporo in izražanje vsem uporabnikom. Zato so se strogo lotili filtriranja vseh komentarjev, ki so žaljivi do različnih specifičnih skupin (najsi bo glede na raso, spol ali različne mentalne in fizične lastnosti). Novi filter vas opozarja pred takšnimi komentarji, ki se večkrat pojavljajo, tako da lahko ustrezno ukrepate in profil prijavite. Avtomatski filter imajo vključeni vsi uporabniki (lahko ga izključite v nastavitvah komentarjev), lahko pa tudi ročno nastavite določene besede, ki jih ne želite v vaših komentarjih. Podpiramo!
NOVI NAČINI DELJENJA IN POVEZOVANJA
Več vsebine za story: sedaj lahko iz platform kot sta Spotify ali GoPro App direktno delite fotografijo ali pesem, ki jo poslušate; dodajali bodo tudi nove in nove aplikacije, ki se bodo lahko direktno povezale z Instagramom
Video pogovori: v direktnih pogovorih se lahko pogovarjate v živo prek videa
Novi Explore: Instagram je pripravil novo explore stran, kjer vam vsebino razdeli po temah in še lepše pregledno
PRIHAJAJOČE NOVOSTI ...
NOVA »MUTE« FUNKCIJA
Nova funkcija, ki omogoča boljšo kontrolo nad tem, kaj vsakodnevno spremljate na Instagramu. Družbeno omrežje je 22. maja lansiralo možnost »mute« funkcije za objave profilov, ki jim sledite. To pomeni, da vam profila ni treba prenehati slediti, ampak lahko zgolj označite, da njegovih objav ne želite spremljati na feedu. Profil o tem ne bo obveščen, uporabnikove objave pa lahko še vedno vidite tako, da grete direktno na profil. Svojo izbiro lahko kadarkoli spremenite. Že nekaj časa je sicer v uporabi funkcija »mute« za storyje, sedaj pa lahko še bolj natančno določite, katere objave določenega profila želite spremljati.
Načeloma poslovni profili ne bi smeli biti preveč zaskrbljeni, da bi njihovi uporabniki začeli množično skrivati njihovo vsebino, saj jih lahko še vedno prenehajo slediti, če jim objave niso všeč. To lahko storijo brez »osebnih zamer«, drugače pa je morda pri osebnih profilih, ki bodo novo funkcijo s pridom izkoristili.
Odpira pa se tudi vprašanje, kako bo nova funkcija vplivala na Instagramov algoritem. Če bo veliko sledilcev označilo, da jih vaša vsebina na feedu ne zanima, bo to vplivalo na to, kako pogosto se boste prikazovali ostalim? Vsekakor zanimiva tema, ki jo bomo spremljali in o njej še pisali.
QUICK REPLIES
V prihajajočih tednih bo Instagram začel testirati tudi možnost hitrih odzivov (»quick replies«) s klasičnimi odgovori. Izredno priročna funkcija za podjetja, ki dobivajo veliko sporočil s ponavljajočimi vprašanji. Tako bo odgovarjanje veliko hitrejše in lažje, kar poenostavi delo administratorju profila. Zmagovalna funkcija, ki jo makrsikdo že nestrpno pričakuje.
Viri:
Comments