Da ostanemo pred konkurenco, je najpomembneje ostati ažuren. Zato je nujno potrebno, da spremljate vse posodobitve Instagrama in jih začnete uporabljati takoj, ko se pojavijo. Instagram zares nagradi uporabnike, ki se poslužujejo vseh njihovih funkcij, zato bomo pri InstaCoachu poskrbeli, da so naše stranke vedno na tekočem z vsemi spremembami.
Če redno sledite družbenim omrežjem, ste verjetno opazili, da je v mesecu aprilu veliko pozornositi dobil Facebook, zato ste morda spregledali nekatere spremembe na Instagramu. Pripravili smo pregled najpomembnejših posodobitev, za katere morate obvezno vedeti. Med seboj se močno povezujeta »privacy« (nastavitve zasebnosti) in »data concerns« (deljenje podatkov).
DODAJANJE # NA PROFIL
Prva pomembna funkcija je dodajanje # na profil, natančneje v bio opis. Tu je še eden od načinov preko katerega lahko izražate sebe in stvari, ki vas zanimajo. Uporabljeni # na profilu se pokaže kot link, ki vas direktno usmeri do ostalih objav z enakim #.
To je zagotovo odlična posodobitev za podjetja in znamke, saj lahko tako še bolje oglašujejo svoje lastne # in s tem novim uporabnikom dajo odličen vpogled o tem, kakšna je njihova znamka, tudi prek objav drugih uporabnikov (UGC objave).
Kako dodate # v profil?
Kliknete na urejanje profila, dodate # in poiščete ali napišete ustrezen #.
Zavedajte se, da Instagram posodobitve dodaja postopoma – ne vsem uporabnikom hkrati, zato je povsem mogoče, da te novosti na vašem profilu še ni. Ne skrbite, tudi vi boste slej ko prej to možnost dobili.
*UGC objave: »User-generated content« so objave, ki jih uporabniki ustvarijo sami okoli vaše blagovne znamke ali izdelka.
DODAJANJE POVEZAVE DO DRUGIH PROFILOV
Ne samo #, v svoj profil lahko sedaj dodate tudi povezave (@) do vaših drugih profilov ali sorodnih profilov, ki jih želite prikazati. S tem lahko prek osebnega profila promovirate svoje podjetje, znamke lahko prikažejo svoje ambasadorje, dogodki začasno označijo svoje sponzorje in podobno. Posodobitev tako omogoča direktne povezave in boljšo povezanost med različnimi profili ter s tem še dodatno promocijo.
*Opozorilo: Ko na profil dodate povezavo do drugega uporabnika ali poslovnega profila, bo le ta prejel obvestilo in se lahko odločil, ali želi, da se link odstrani.
KONEC INSTAGRAM API PLATFORM
S spremembami varovanja podatkov na Facebooku, ki je lastnik Instagrama, so tudi to družbeno omrežje doletele velike spremembe. Od 4. aprila dalje je spremenjena dostopnost API*, kar pomeni, da različne aplikacije za analizo statistike profilov nimajo več dostopa do teh podatkov ali je prenos le teh močno omejen. Kar verjetno ni tako usodno za povprečnega uporabnika, je še kako pretreslo trg influencer marketinga, ki si je s tovrstnimi podatki pomagal do rasti profilov in planiranja objav. Zaenkrat se situacija zdi zelo neprijetna in neizhodna, a razvojniki že iščejo rešitve, da dosežejo nov kompromis z uporabniki. Profesionalci verjamejo, da je to samo nekakšna »panična faza« facebooka, ki pa bo prešla v neko novo rešitev. Za zdaj ne moremo drugega kot počakati, a spremembe zagotovo prihajajo in seveda jih bomo pozorno spremljali in vam jih predstavljali.
*API = application program interface
NOVI »FOCUS« NAČIN FOTOGRAFIRANJA
Vrnimo se k zabavnim stvarem. Instagram je dodal novo funkcijo za fotografiranje – imenuje se Focus in je pravzaprav portretni način fotografiranja, ki omogoča, da je subjekt izostren, medtem ko je ozadje zamegljeno. Efekt izboljša kvaliteto fotografije, ki je sedaj podobna pravi profesionalni fotografiji. Tako je omogočeno, da imajo tudi manjša podjetja zares kvalitetne fotografije, brez dodatnih stroškov ali izobraževanja.
Takšno funkcijo sicer kamere na pametnih telefonih že poznajo (npr. portrait mode na iPhonu), sedaj pa je prenesena še direktno na story ter nam omogoča hitrejše in enostavnejše ustvarjenje odličnih fotografij tudi brez profesionalne kamere.
GOVORI SE ...
NAMETAGS
Ena izmed posodobitev, ki je trenutno še ni, a se o njej vse bolj govori, je, da bo uporabnik lahko imel svojo QR kodo, ki jo drugi poskenirajo v storyju in vam na ta način še hitreje začnejo slediti. Tako ne bo več potrebno vpisovati celotnega imena določenega uporabnika, ampak bo pridobivanje sledilcev hitrejše in enostavnejše. Takšno funkcijo ima že dolgo Snapchat, s pomočjo QR kod danes lahko enostavno brez vpisovanja podatkov plačujemo položnice ... QR kode imajo zagotovo ogromen potencial, zato ni veliko presenečenje, da o njih razmišlja tudi Instagram.
DATA PROBABILITY TOLL
Po podatkih portala TechCrunch naj bi Instagram razvijal tako imenovan »data probability tool« - orodje, ki bi uporabnikom omogočalo, da si shranijo (downloadajo) vso vsebino, ki so jo kadarkoli naložili na Instagram ali jo nalagajo trenutno. To pomeni fotografije, video posnetke in verjetno celo pogovore.
Trenutno je shranjevanje vsebine iz Instagrama dokaj težavno. Fotografije lahko shranimo le s screenshotom, ne moremo jih shraniti s klikom ali na kak drug način. Za video posnetke je brez druge aplikacije to popolnoma nemogoče. Sicer še ni znano, kako hitro se bo posodobitev zgodila in kaj bodo storili s skladnostjo z novimi GDPR zakoni*, ki v zadnjem času močno vplivajo na Facebook (in posledično na Instagram). Obstaja možnost, da bi lahko sčasoma exportali tudi različne informacije, kot so npr. podatki o sledilcih, ki jih podjetja uporabljajo za ustvarjenje boljših strategij.
*Te zakoni zahtevajo omogočen prenos podatkov, kar uporabnikom dovoljuje, da vsebino shranijo in jo potencialno naložijo na druga omrežja.
Comments