Prejšnji teden smo govorili z zvezdo šova The Biggest Loser Slovenija, Indiro Ekič, trenutno eno najbolj zaželenih influencerk na slovenskem trgu. 27-letna Ptujčanka danes na Instagramu šteje že več kot 37.4k sledilcev. Zaupala nam je kako ustvarja vsebine in kdo ji pri tem pomaga, svoj pogled na lepotne popravke na fotografijah in menje o izzivalnih pozah, ki so v zadnjem času pogosto pojavljajo v fitnes niši, katere del je tudi sama. Povprašali smo jo tudi o postavljanju cen za naročnike, ki si želijo oglaševanja na njenm kanalu in njihovem sodelovanju.
Koliko časa si že prisotna na Instagramu?
Instagram pravi, da od 23. julija 2012, torej dejansko že 6 let (smeh). Pred šovom The Biggest Loser Slovenija, se spomnim, da sem imela okoli 1000 sledilcev in zaseben profil, ki sem ga takrat uporabljala zgolj za osebno rabo.
Kako ustvarjaš objave?
Ljudje smo vizualna bitja, zato se zavedam, da moram imeti dobre in kvalitetne fotografije. Pri nekaterih projektih (po navadi pri sodelovanju z večjimi podjetji) mi fotografa dodelijo. V kolikor te opcije ni, ga najdem sama. Pomembno je, da s sledilci delim tudi bolj spontane in osebne fotografije, te naredim sama oz. mi pri tem pomaga moj fant. Dovolj dobro sliko lahko ustvarim s svojim telefonom - iPhone X. Že nekaj časa si želim kupiti tudi profesionalen fotoaparat, vendar s tem zaenkrat še odlašam, saj se mi zdi, da nimam dovolj znanja. Bi se pa na tem področju definitvno želela bolj izobraziti.
Ali svoje objave vnaprej načrtuješ?
Ja, planiram jih vnaprej, brez tega ne gre. Dejansko imam planer, v katerega zapišem točno koliko in katere objave ali storyje moram kateri dan deliti, za katerega naročnika. Večje je podjetje, manj imam svobode. Velikokrat že na začetku povejo koliko objav pričakujejo, kako naj bi izgledale, kdaj naj bi bile objavljene … Na drugi strani imam pri manjših podjetjih bolj proste roke. Taka sodelovanja so mi ljubša, saj se lažje organiziram in konec koncev tudi sama poznam svoje sledilce in vem, kakšno vsebino si želijo. Osebne objave pridejo bolj spontano in jih ne planiram.
Kakšno je tvoje mnenje glede Photoshopa in izzivalnih fotografij?
Normalno se mi zdi, da fotografi dandanes nekoliko obdelajo svoje fotografije. Sama sem se že navadila da, če želim v roke dobiti neobdelano fotografijo, moram na to nujno predhodno opozoriti. Velikokrat se mi je namreč že zgodilo, da na slikah izgledam popolnoma drugačna kot v resnici, kar mi definitivno ni všeč.
Zakaj bi uporabljala Photoshop za lepotne popravke, če lahko svoje telo izoblikujem s športom.
Po drugi strani pa mi je všeč dodajanje presetov na fotografije, vendar morajo biti tudi ti dodani v mejah normale. Kar pa se tiče izzivalnih fotografij, nisem njihova zagovornica. Zdi se mi, da takšne fotografije negativno vplivajo na samopodobo drugih punc, ki jih gledajo. Če imaš kot influencer možnost vplivati na mlade, izkoristi to za druge stvari in jih poskušaj naučiti nekaj novega!
Koliko časa dnevno preživiš na Instagramu?
Instagram statistika pravi, da povprečno 3,5 ur na dan. Zavedam se, da je to veliko, vendar mi največ časa vzame odpisovanje na zasebna sporočila, saj želim odgovoriti prav vsakemu. Takoj, ko naredim objavo ali story, dobim ogromno vprašanj.
Koliko časa bi lahko zdržala brez Instagrama?
Zgodi se, da pol dneva nič ne objavim in takoj dobim nekaj zasebnih sporočil, če je vse ok, zakaj ni nobenega storyja, če se mi je kaj zgodilo … Zavedam se, da sem s telefonom zasvojena, je del mene, vendar res uživam, ko uporabljam Instagram. Vedno komaj čakam, da svojim sledilcem pokažem nekaj novega. Skozi čas sem dobila občutek za to, kaj si želijo videti. Z njimi se čutim kot da so moja družinica, zato mislim, da brez Instagrama ne bi zdržala prav dolgo.
Kako slediš vsem sporočilom?
Težko jih dohajam. Trudim se po najboljših močeh, da bi odgovorila na vse, vendar mi to redko uspe. Nevem, ali je boljše, da na sporočila zaradi pomanjkanja časa enostavno ne odpišem, ali jih predam drugi osebi. Zaenkrat na vsa sporočila odgovarjam sama, sem pa že pomislila, da bi komunikacijo prepustila svoji sestri (smeh).
Kakšen je bil tvoj Instagram pred šovom? Kako si se prilagodila na spremembe?
Pred šovom sem bila na Instagramu dokaj neaktivna, objavljala sem enkrat na mesec. Z večjim številom sledilcev, je bilo od mene pričakovano tudi bolj redno objavljanje, ki pa ni prišlo samo od sebe. Sem konstantno v iskanju idej, kaj bi lahko delila. Včasih grem v Müller samo zato, da pogledam kaj je novega in kaj bi bilo zanimivo za objavo (smeh).
Kdaj si se prvič zavedala, da si zaslužiš plačilo?
Na začetku sem s podjetji veliko kompenzirala, vendar so me hitro začela izkoriščati. Sem namreč oseba, ki težko reče ne. Hvaležna sem za nasvete Teje (@coolmamacitaa), ki mi je pomagala pri tem, da se postavim zase in mi svetovala kako in kje začeti pri določanju svoje cene. S tem sem se začela zavedati, da sem nekdo, ki ga ljudje spremljajo, mu verjamejo in moram zato ceniti svoj vpliv.
Ali ceno prilagajaš od podjetja do podjetja?
Da, jo prilagajam, vendar vedno začnem s svojo prvotno ceno, ki je 250€ na objavo. Zastonj naredim storyje ali kdaj pa kdaj pomagam kakšnemu posamezniku. Ravno včeraj me je kontaktirala maturantka, ki me je prosila, če bi jo lahko naličila zastonj, saj si drugače ne more privoščiti profesionalnega make-upa. Z veseljem sem ji pomagala ter naredila nekaj dobrega. Sicer še vedno obstaja veliko ljudi, ki to izkoristi, vendar začutim, kdaj se nekdo pretvarja. Konec koncev pa verjamem, da tudi karma vedno naredi svoje.
Se soočaš še s kakšnimi drugimi problemi pri sodelovanju z naročniki in postavljanju cene?
Z nekaj podjetji sodelujem že od samega začetka, ko je bila moja cena nižja. Zdaj mi jo je težko zvišati, kljub temu, da sem v tem času zrasla in napredovala na vseh področjih.
Imaš kakšno pomoč pri poslovnih odločitvah?
Kot sem že povedala, mi je pri postavljanju lastne cene na začetku pomagala Teja (@coolmamacitaa). Drugače svoje odločitve rada sprejemam sama. Nihče me ne pozna tako dobro, kot poznam sama sebe in ne ve koliko sem dejansko zmožna ter kaj lahko ponudim. Sama točno vem, koliko dela bom vložila v sodelovanje, zato poslovne odločitve najraje sprejemam sama.
Kako se odločiš s kom boš sodelovala?
Na začetku, ko sem bila v tem poslu še nova, sem sprejemala vse ponudbe. Zdaj bolj selekcioniram s kom bom delala, saj velika sodelovanja mojemu imenu prinašajo kredibilnost. Več mi pomeni kvaliteta kot kvantiteta, hkrati pa vedno bolj cenim tudi svoj čas. Če me pri znamki kaj zmoti oz. nimam dobrega občutka, ponudbo, kljub večjemu imenu, zavrnem. Predvsem delam s podjetji, ki jim zaupam. V zadnjem času veliko sodelovanj poteka tudi preko aplikacije Influee, ki mi zagotovi, da bo podjetje plačalo v roku.
So ti ljubša kratkoročna ali dolgoročna sodelovanja?
Ponavadi večji brandi želijo z mano sodelovati na dolgi rok, kar je ljubše tudi meni.
Kaj te najbolj zmoti pri sodelovanju s podjetji in znamkami?
Če mi ne pustijo dihati, me neprestano kličejo ali pošiljajo sporočila.
Kakšen e-mail te pritegne? Ali lahko slediš vsemu kar prejmeš?
Dnevno prejmem ogromno e-mailov, zato pogosto ne morem odgovoriti na vse. Velikokrat se zgodi, da kakšnega tudi pozabim ali pa ne odgovorim, ker nisem zainteresirana. Pritegnejo me tisti, ki so pregledni, imajo zahteve napisane v alinejah in vsebujejo poudarjen tisk. V poplavi sporočil je to izredno pomembno.
Se ti zdi, da si takšno število sledilcev pridobila zaradi šova The Biggest Loser Slovenija?
V šovu je bilo 16 ljudi, zakaj je edino meni uspelo? Po moje mnenju moraš imeti neko energijo, persono, ljudje te morajo začutiti. Znati moraš izkoristit svoj potencial, hkrati pa ostati pristen.
Se spomniš trenutka, ko si dosegla 10k sledilcev?
Seveda, še vedno se dobro spomnim kako se je začelo. Vem, da je v šov za nagrado prišla moja sestra. Takrat sem jo vprašala, če je moj Instagram kaj zrastel in povedala mi je, da ni. Bila sem nekoliko razočarana, saj je bil eden glavnih razlogov, da sem prišla v šov tudi to, da bi si povečala prepoznavnost in gradila na svoji make-up karieri. Ko je prišel na vrsto finale, se je situacija popolnoma spremenila. Od takrat naprej sem vsak dan dobila po več 100 sledilcev, največja prelomnica pa je bila definitivno objava moje transformacije. Spomnim se, da sem takrat še gledala profil našega trenerja Jana Kovačiča (@jankovacic_reset), ki je imel okoli 17k sledilcev in se z njim pogovarjala, kako mu je to uspelo, nato pa sem ga v enem tednu prehitela (smeh). Mesec kasneje, nekje po Žarometih, sem dosegla že 25k sledilcev.
Imaš raje storyje ali objave?
Storyje, tudi raje jih gledam.
Koga najraje spremljaš?
Večinoma najraje spremljam ljudi, od katerih se lahko nekaj naučim. Pogledam @petra.ugparovel, ker ne olepšava, je vedno realna in mi daje motivacijo za trening, @spelagroselj, ker ima zabavne storyje in me vedno nasmeji, @karinporavne za make-up inspiracijo in @desiperkins, ki mi navdihuje in zabava.
Kaj ti je na Instagramu najbolj všeč in kaj najbolj pogrešaš?
Všeč mi je možnost, da lahko komuniciram praktično s komerkoli si zaželim. Najbolj mi mogoče manjka “Music sticker”, verjetno pa Instagram ponuja ogromno funkcij za katere sama sploh še nevem, da obstajajo (smeh).
Kaj ti je dal Instagram?
Možnost, da lahko vplivam na mladino, ki je moja ciljna skupina. To je zame velik privilegij. Želim jim prikazati resnično življenje in ne le popolne plati Instagrama, zato se posnamem tudi zjutraj, ko sem brez make-upa in z mastnimi lasmi (smeh). Hkrati mi prinaša zaslužek in lahko bi rekli da, če ni Instagrama, ni mene.
Se danes z Instagramom da preživeti?
Da, jaz živim od Instagrama in sodelovanj, ki mi jih le ta prinese.
Kakšen bi bil tvoj nasvet drugim, kako uspeti z Instagramom?
Enostavno to, da se vsak dan trudiš. Bodi zanimiv in daj ljudem vsebino, ki bo poučna.
Komentar