V novembru smo imeli priložnost govoriti z mamico, vlogerko, podjetnico in strokovnjakinjo na področju vzgoje otrok, najbolje poznano pod imenom @barbiinmatic. 28-letna Barbara Završnik, ki na svojem profilu šteje že več kot 52.6k sledilcev, je ena od najmočnejših influencerk v svoji niši na slovenskem trgu, ki skupnost gradi s predajanjem dragocenega znanja in deljenjem zabavnih vsebin, katerih del sta tudi njen partner Matic in hčerka Pika.
Barbi je svoja znanja iz področja vzgoje in razvoja otrok nabirala več let. Najprej pri študiju iz specialne in rehabilitacijske pedagogike, nato je kot varuhinja in kasneje specialna pedagoginja delala z otroki z motnjo v razvoju, v zadnjem času pa svoja znanja pridno nadgrajuje še z dodatnimi izobraževanji na spletu. Svojo pot na družbenih omrežjih sta z Maticem začela na YouTubu, kjer sta zaslovela z zabavnimi družinskimi vlogi, hitro zatem pa sta osvojila tudi občinstvo na Instagramu.
Kako jima je to uspelo, si lahko preberete v spodnjem pogovoru. Dobili smo odgovor na dilemo glede uporabniškega imena in izvedeli kdo dejansko vodi profil. Pogledali smo, kako so leta izkušenj vplivala na ustvarjanje vsebine ter se sprehodili skozi pomembnejše dogodke na njuni poti. Barbi nam je razkrila, kako se razlikuje od ostalih influencerjev, kako močno konkurenco občuti v svoji niši in koga tu najraje spremlja. Dotaknili smo se popularne debate o objavljanju otrok na družbenih omrežjih in očitkov, ki jih v zvezi s tem dobiva. Za konec je z nami delila še svoje kritike in pohvale uporabe Instagrama in kakšni so njeni cilji za prihodnost na tej platformi. Več si preberite sami.
Ali nam lahko opišeš svojo pot do 52,6k sledilcev oz. zgodbo, ki stoji za uporabniškim imenom @barbiinmatic?
Rekla bi, da se je vse zgodilo dokaj ponesreči in po pristopu "Go with the flow". Tako YouTube kot Instagram sta se razvila iz trenutnega navdiha, brez dodatnih pomislekov o posledicah in pričakovanjih o zaslužkih ali potencialnih kariernih priložnostih. Sama sem dokaj impulziven človek in ko se mi porodi ideja, začnem v njej uživati ter jo potem enostavno peljem naprej. Enako je bilo tukaj. Z vloganjem sem se začela spogledovati, ko sem spremljala druge na YouTubu. Zdelo se mi je, da sva oba z Maticem primerna karakterja za nekaj takega. Ko sva začela, sva bila publiki očitno všeč in najini vlogi so bili vedno bolj gledani. Na Instagramu sem v tem času imela ustvarjen oseben profil @barbizavrsnik s 300 sledilci, ki je bil namenjen le povezovanju s prijatelji in ne promociji. Ko sem videla, da drugi vlogerji dodajajo svoja uporabniška imena v opise videov, sem začela enako početi tudi sama in tako kakšno stvar iz vlogov objavila tudi na Instagram. Hkrati sem ga takrat preimenovala v @barbiinmatic. Pobuda za spremembo imena je prišla s strani Telekoma, s katerim smo ravno začenjali sodelovanje. Prosili so naju, če lahko za čas kampanje zamenjava ime in od takrat je ostalo nespremenjeno. Aktivno deljenje vsebin v času porodniške je nato pripomoglo k konstantni organski rasti sledilcev vse do danes. Kot večji prelominici bi lahko morda izpostavila naznanitev nosečnosti in nato porod. Pred kratkim sem imela tudi pomislek, da bi profil spremenila nazaj v @barbizavrsnik, vendar se mi zdi, da so se uporabniki nanj že preveč navadili. Pogosto iz pogovorov drugih slišim, da me naslavljajo kar z Barbi in Matic, npr. "A si slišala kaj je Barbi in Matic rekla?" (smeh).
Ali imaš poleg profila @barbiinmatic še kakšnega?
Ja, imam še dva, ki ju prav tako vodim sama. @busybeerokovnik je profil za predstavitev mojih rokovnikov in je bil ustvarjen z namenom doseganja novih potencialnih kupcev. Ker nikoli ne znam uskladiti ponudbe in povpraševanja, vsako leto znova ugotavljam, da ga ne potrebujem, saj vse prodam z eno objavo na svojem profilu. Lahko bi rekla, da je nekoliko "speč" profil. Potem pa imam še @pikarije, profil pretežno usmerjen v otrokov razvoj in vzgojo. Ustvarila sem ga, ker sem ugotovila, da imam na @barbiinmatic zelo široko občinstvo, med katerim so npr. tudi fantje, ki jih takšne vsebine ne pritegnejo. Tu gre za bolj sistematično in načrtovano objavljanje poučnih vsebin, medtem ko se na profilu @barbiinmatic poskušam držati bolj družinskih in zabavnih tematik na intuitiven in spontan način.
Kaj ti pomeni tvoja številka sledilcev? Se zavedaš svojega vpliva?
Iskreno mislim, da se še vedno zares ne zavedam svojega vpliva. Imam strahospoštovanje do svoje številke sledilcev in mojega vpliva na njih. Vsako objavo in njeno vsebino dobro premislim preden jo delim, saj se bojim, da bi lahko negativno vplivala na moje sledilce. Številka pa mi predstavlja potrdilo, da v meni vidijo nekoga, ki ga radi spremljajo in da očitno nekaj že delam pravilno. Ne v smislu, da sem dober fotograf ali odličen prodajalec, ampak da imam življenje, s katerim se znajo ljudje poistovetiti.
Kaj tebi predstavlja Instagram?
Instagram mi predstavlja službo in nikoli si nisem mislila, da mi bo ta v tako veselje. Pravzaprav gre za hobi, ki je skozi čas prerasel v posel in se počutim privilegirano, da lahko delam kar delam ter s tem preživljam svojo družino. Hkrati mi daje tudi možnost povezovanja z ogromno ljudmi, priložnost za osebno rast in nove poslovne uspehe.
Ali sama opaziš razliko pri ustvarjanju in urejanju fotografij, če primerjaš svoj feed včasih in danes?
Moje prve objave so bile bolj kot ne namenjene ustvarjanju osebnega arhiva. Najprej sem naredila fotografijo, ji dodala filter, poiskala primeren "quote" in objavila. Sedaj se je proces ustvarjanja obrnil in najprej napišem tekst ter šele potem izberem oz. po potrebi ustvarim fotko. Na primer, na Instagramu zasledim, da vsi govorijo o tem, kako popolno življenje imajo, v času, ko se mi zdi, da je res prav vse postavljeno na glavo. Počutim se poklicano, da delim svoje mnenje. Zapisujem si svoje misli, jih zberem v neko celoto in objavim, ko začutim da je dokončano. Pri samem ustvarjanju fotk se je najbolj spremenilo to, da več objavljam tiste, na katerih smo prisotni mi (ali jaz), saj sem ugotovila, da so ljudem bližje. Iz radovednosti sem naredila tudi test, koliko dosega imajo fotke, ki so res čudovite in tiste, ki so brez filtra, posnete kar s sprednjo kamero telefona. Ker nisem opazila velike razlike, se z ustvarjanjem in pretiranim urejanjem ne ukvarjam več toliko. Na pomoč Matica se tukaj težko zanesem, saj nimava istega PH-ja, ko pride do kadrov in vedno vse postavi drugače, kot bi si želela jaz (smeh), zato se večinoma slikam kar sama oz. mi tukaj v 80% pomaga samosprožilec. Fotke so večinoma narejene s telefonom.
Bi torej rekla, da so opisi pod objavami pomembni? Imaš sama raje krajše ali daljše opise? Opisi pod objavami se mi zdijo zelo pomembni. Meni osebno je Instagram ratal kot nekakšen blog. Včasih je bila zlata doba fotk, zdaj pa je po mojem mnenju ravno obratno in je pomembnejše, kaj pod objavo zapišemo. Ja, je pomembna tudi fotka, ampak brez dobrega opisa se mi zdi vse skupaj zelo neosebno.
Katera vrsta objav (IGTV, story, feed objave) ti je na Instagramu najbližje? Meni najljubši so storyji, ker so najbolj spontani in ponujajo največ interakcije. Še vedno imam občutek, da moram na feed objavljati bolj premišljeno, medtem ko lahko na storyjih hitro in enostavno izrazim svoje misli. Večkrat se mi tudi zgodi, da na feed dlje časa ne objavim nič, zato poskušam držati konstanto vsaj pri storyjih. Zavedam se namreč škode, ki jo lahko povzročim profilu z enotedensko odsotnostjo. IGTV mi je kul in si želim, da vloge iz YouTuba v prihodnosti prestavim sem.
Koliko ogledov imajo tvoji storyji?
Na storyjih imam približno 30 tisoč ogledov, skozi mesec nihajo nekje med 28 in 32 tisoč.
Ali si imela kdaj težavo nastopati pred kamero? Kako si se tega navadila? Ne, zame je nastopanje pred kamero prišlo dokaj naravno. Najini vlogi niso bili nikoli "sit down", ampak sva ponavadi kamero kar odložila in snemala najino življenje, takšno kot je. Zato verjetno nisem imela nikoli posebnega strahu, saj sem se jo na ta način hitro navadila. Veliko je pripomoglo tudi to, da so me ljudje sprejeli, kar mi je vlilo še več samozavesti.
Bi sama sebe označila kot influencerko? Kako ti gledaš na ta izraz?
Influencerji vplivajo na mišljenje ljudi. Naj gre za nakup flaške ali idejo za nedeljski izlet. Tako je in tudi njihovi sledilci na profilih iščejo te nasvete. Zdi se mi, da so se ljudje v zadnjem času nastrojili proti tem izrazu in probam jih razumeti, saj vem, da je med množico kvalitete tudi nekaj tistih, ki na druge mečejo slabo luč. Nekateri posamezniki so namreč tukaj videli zgolj zaslužek, zaradi česar je ta naziv dobil slab prizvok. Sama sem izraz influencer zamenjala za ustvarjalec vsebin, saj se mi zdi, da je to moj prvotni namen. Sama sebe bi tako označila, za ustvarjalko vsebin s ponesrečenim vplivom na ljudi (smeh).
Kako si se znašla, ko si kar naenkrat morala začeti postavljati cene za svoje objave?
Pri postavljanju cen se znajdem v konfliktu sama s sabo, saj vedno določim prenizko, ko pa pomislim na višjo, me je strah, da je ne bom mogla upravičiti. Večinoma sem sodelovanja ravno zato velikokrat zavrnila oz. sprejela le tiste, pri katerih ustvarjanje vsebine ni pretirano prodajno usmerjeno, se pravi, da ni v prvi vrsti pomembna prodaja, ampak "brand awareness". Tukaj se počutim bolj udobno.
Nam lahko zaupaš s katerimi podjetji trenutno sodeluješ?
Trenutno sodelujem s podjetji Telekom Slovenija, Spar, Generali, v kompenzacijski obliki pa še z Evitas in Didriksons.
Kako potekajo vaša sodelovanja?
Pravzaprav večina plačanih poteka prek marketinških agencij, saj sem imela drugače pogosto slabe izkušnje. Enostavno je preveč dogovarjanja in pregovarjanja, preden pridemo do bistva. Raje imam princip agencij, kjer se oni že prej uskladijo z naročnikom in mi ta povzetek hitreje predstavijo. Povedo, kaj je potrebno narediti, na kakšen način in kaj je končni cilj kampanje. Z Renderspace in Futuro imam izjemne izkušnje in izredno dobre odnose. Komunikacija z njimi poteka tekoče, dajejo mi nasvete, en drugega podpiramo, hkrati pa točno vedo česa sem sposobna in me imajo zato v mislih tudi za nove kampanje. Ker so vmesni člen oz. posredniki med mano in naročnikom, poberejo nek svoj delež in sem na koncu verjetno plačana nekoliko manj, vendar mi ostale prednosti to odtehtajo.
Kakšen pa je tvoj odnos do kratkoročnih sodelovanj? Objaviš kaj zastonj?
Priznam, da taka zavrnem. V prvi vrsti zato, ker imam toliko drugih projektov. Podjetja se ponavadi odločajo za kratkoročna sodelovanja, ker nimajo večjega "budgeta", da bi si lahko privoščila dolgoročna, z manjšim plačilom pa meni ne morejo opravičiti časa, ki bi si ga morala odvzeti od dela za lastne projekte ter tiste bolje plačane. Poleg tega se mi zdi, da imajo pogosto previsoka pričakovanja, kaj lahko naredi ena promocijska objava na mojem profilu. Sama verjamem v to, da bo človeka v nakup bolj prepričala konsistentnost in zvestoba znamki, kot pa enkratna delitev. Hkrati to sama tudi težje komuniciram. Seveda so tu izjeme, sprejmem tudi kakšna kratkoročna sodelovanja in ta pogosto objavim zastonj oz. v zameno za njihov izdelek. Eden takih primerov je trenutno sodelovanje s podjetjem Didriksons (@didriksons). Obenem rada pomagam startupom, ker vem, da se bo tistih 200 evrov njim zelo veliko poznalo, meni pa več pomeni to, da lahko nekoga podprem na njegovi podjetniški poti.
Koliko ponudb dobiš dnevno? Na kaj bi opozorila podjetja, ko te kontaktirajo?
Tedensko samo v DM prejmem med 10 in 50 ponudb. Pogosto se mi zgodi, da na njih ne odpišem, ker nimam časa ali pa jih preprosto zgrešim. Vseeno se mi zdi spoštljivo, da odpišem vsem, zato najraje vidim, da me podjetja kontaktirajo prek maila. Tukaj mi zdaj pomaga odpisovati tudi sestra. Priporočam, da v mail dodate čim več konkretnih informacij, kot npr. za kakšen produkt gre, kaj pričakujete od sodelovanja … Všeč mi je, če me kdo preseneti in dejansko poišče druge kontaktne podatke, kot je npr. telefonska številka in me kar pokliče. Podjetjem bi svetovala tudi, da poskusijo pisati večkrat. Če sem nekoga zavrnila prvič, to še ne pomeni, da nisem nikoli v prihodnosti odprta za sodelovanje. Pogosto gre le za to, da vas v tistem trenutku ne morem vključiti v svoj urnik. Se pa vam zahvaljujem za vso vašo potrpežljivost. Zavedam se, da včasih izpadem ignorantska, kar ni moj namen in se to trudim odpraviti. Vem, da si kdo misli, da je moj poklic enostaven, a iz srca vam pravim, da sem počela že marsikaj v življenju, ampak toliko dela kot ga imam zdaj, ga nisem imela še nikoli.
Kakšno je tvoje mnenje o nagradnih igrah, ki so v zadnjih letih preplavile Instagram?
Nagradne igre so mi všeč in bi jih rada delila več, saj se mi zdi prav, da kaj ponudim tudi zastonj. Me pa skrbi, kako lahko to vpliva na moj profil, saj sem ponosna na trenuten engagement. Za vse tiste, ki mi sledijo zdaj, vem da so tukaj zaradi mene in mojega znanja, ne produktov.
Kako močna se ti zdi konkurenca v niši, ki jo pokrivaš?
Mislim, da tu dejansko ne gre za konkurenco, saj smo si med sabo vse tako zelo različne. Vsaka mamica jasno zastopa svoja lastna prepričanja, vrednote, temelje vzgoje … Hkrati nekdo, ki želi spremljati take vsebine, ne sledi samo eni, ampak večim. Zato bi rekla, da mi druge mamice ne predstavljajo "grožnje", tudi če jih bo v nekem trenutku 100 ali več. Sama rada spremljam takšne, ki imajo drugačne pristope kot jih imam sama, saj mi je zanimivo videti drugo mnenje in s tem postaviti na test svoje vrednote. Večinoma sem z vsemi v dobrem odnosu, če pa me kdaj kakšna od njih želi sprovocirati, se enostavno distanciram od konflikta.
Omenila si, da se je tvoja pot začela z vloganjem na YouTubu, imaš pa tudi močan Facebook profil. Katera platforma ti je najljubša? Ali se že spogleduješ s TikTokom?
Še vedno najraje uporabljam Instagram. TikTok sem si pogledala, a me algoritem ni mogel ujeti, da bi prišla do tistih dobrih posnetkov. Zaradi tega, pa tudi ker sem imela ravno poln telefon (smeh), sem ga hitro izbrisala. Zavedam se, da v kolikor bi se lotila še ene nove platforme, res ne bi mogla več slediti vsemu. Se pa veselim in s tabo delim navdušenje nad Reelsi, za katere komaj čakam, da pridejo v Slovenijo. YouTubu zaenkrat še puščam odprte možnosti, a se trenutno več posvečam ustvarjanju vsebin na Instagramu.
Že nekaj časa se na Instagramu delijo mnenja o tem, kako primerno je izpostaviti svoje otroke na družbenih omrežjih. Sama javno deliš svojo hčerko. Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Z Maticem sva se, še preden sva imela Piko, odločila, da se bova tukaj prepustila spontanosti in delala po občutku. Ko se je Pika rodila je sprva nisva objavljala. Kasneje, ko se je začela prebujati v ta svet, osvajati mejnike, sem ob vsakem njenem gibu kar kipela od ponosa. Te občutke sem želel deliti z drugimi, zato sva jo pogosto pokazala. Vseeno sem ob vsaki deljeni fotografiji vedno čutila nekaj neugodja in čez čas, okoli 9/10 meseca, sem jo pričela umikati iz družbenih omrežij. Njenega obraza sedaj nikoli ne pokažem popolnoma od blizu in direktno (pokažem jo s profila, od daleč …), saj bi ji namreč rada prizanesla, da bi jo na ulici lahko kar vsak prepoznal. Še bolj kot na obraz, sem postala pozorna na vsebino. Ne objavljam informacij o njenem zdravju, njenih interesih, strahovih ... Nočem, da bi ji karkoli od tega, kdaj v prihodnosti škodilo in pravico ima, da si sama ustvari lastno identiteto. Zdi se mi, da sem zdaj ujela neko ravnovesje, ki mi odgovarja in ob katerem se dobro počutim. Nikoli tudi ne delim lokacije, kje se nahajamo oz. jo dodam šele, ko se iz nje vrnemo. Predvsem zaradi varnosti in zato, ker si želim biti v tistem trenutku res prisotna s svojo družino.
Kakšni so očitki, s katerimi se soočaš zaradi deljenja otroka na svojem Instagramu?
Meni osebno najbolj krut očitek, ki se postavlja je, da služimo denar na naših otrocih. To mi je res hudo, še posebej, ker mislim, da noben od nas nikoli ni pomislil na kaj takega. Vsaj moj namen nikoli ni bil, da bi Piko umetno postavljala na sliko in bi se morala ona z mano prisilno fotkat. Po drugi strani vem, da ima zaradi mojega načina dela ogromno privilegijev. Od tega, koliko sem ji jaz lahko na voljo, tako energetsko, časovno in psihično, pa do tega, kakšno finančno okolje ji nudim.
In edina oseba, ki ji bom kdaj mogla to argumentirati, je Pika. Zato mi je najpomembnejše, da imam argumente zanjo in ne za druge.
Ali si zaradi Instagrama prepoznana tudi na ulici?
Ja, prepoznajo me tudi na ulici. Eden od razlogov, zakaj sem nehala z YouTubom je ta, da sem bila neprestano prepoznana s strani mlajše generacije. YouTube ima namreč zelo močno bazo od 10- do 18-letnikov, medtem ko mi na Instagramu sledijo večinoma moji vrstniki. Ko sva z Maticem začela z vloganjem, naju je tako na ulici ustavljalo ogromno otrok in najstnikov, ki so se vedno želeli slikati in zaradi česar sem se velikokrat počutila kot stvarni objekt. Če sem se sprehodila po Cityparku in sem na sebi čutila 10 pogledov, sem postala kar malo anksiozna. Zdaj, ko se držim bolj Instagrama, me ustavljajo večinoma mamice, kdo iz poslovnega sveta, predavatelji iz šol, kar mi je veliko bolj všeč.
Koliko časa preživiš na Instagramu?
Preveč. Približno 2-4 ure na dan, pri čemer mi največ časa vsekakor vzame odpisovanje, a prav ta interakcija daje lepoto mojemu delu. Odpisovanje na sporočila se mi zdi zelo pomembno, vendar sem tukaj na eni točki morala sprejeti, da je le teh enostavno preveč in ne morem odpisati vsem. Težko mi je, ker vem, da tudi meni ne bi bilo všeč, če bi jaz nekoga nekaj vprašala ali pa pohvalila, ta oseba pa mi ne bi niti odpisala.
Zato bi si želela svoj čas na Instagramu povečati, da bi lahko odgovorila vsem, vendar ga vseeno zmanjšati, ker bi imela potem več prostora za druge stvari.
Kje si se naučila vsega kar danes veš o uporabi Instagrama?
Vsega kar vem, sem se naučila prek učenja iz prakse, feedbacka drugih in tudi od tebe, InstaCoach, saj te že kar dolgo spremljam. Zavedam se, da obstajajo številni nasveti, ki pa jim sama velikokrat ne sledim, npr. rednemu objavljanju, uporabi hashtagov itd. Teh ne upoštevam, saj sem skozi čas ugotovila, kaj je všeč mojim sledilcem in se še naprej držim svojega. Ne lovim algoritma in ne gledam statistike, saj mi to osebno ustvarja pritisk.
Ali sama veliko spremljaš druge in koga najraje?
Najraje spremljam svoje prijatelje, za katere uporabljam tudi funkcijo "Close friends". Potem so tu mamice iz moje niše: @romeo_julija_co, @anja_oman, @kati_in_dvojcka, @adrijanadimec, @maminaoff, @oopsiurska in @antiageanasan, ki mi je izjemno zanimiva ženska, polna znanja glede nege obraza, antiagea itd. Sledim tudi mnogim tujim strokovnjakom za vzgojo in psihologijo, kot so @busytoddler, @sunnyseedco, @speechsisters ... Od podjetij rada sledim tebi @instacoach.si.¨ in ostalim takim, ki niso preveč orientirani v svoje produkte in ponudbo, ampak ponujajo vpogled v ozadje njihovega delovanja, pa naj bo to Michelin, ki mi predstavi, kako so narejene pnevmatike. Zanimajo me procesi znotraj podjetja, saj jih na ta način bolje spoznam in se z njimi lažje povežem.
Kaj so 3 stvari, ki te prepričajo, da začneš slediti nekemu profilu?
Kot prvo me prepriča to, da se lahko od njih nekaj naučim in da to znanje ni "zaklenjeno". Se pravi, da ne držijo svojega znanja zase in na profil delijo le svoje produkte, govorijo o storitvah ter njihovih prednostih itd., kar se mi zdi, da je v Sloveniji zelo pogosto. Kot drugo, mi je všeč, da profil ponuja nekaj novega, je unikaten oz. zna izstopati iz svoje niše. Tako mi npr. v fitnes niši na slovenskem trgu še posebej izstopa @nusa_gnezda. Všeč mi je, ko se nekdo potrudi biti drugačen in ne najboljši v isti stvari kot vsi drugi. In tretja stvar, ki me pritegne je, da profil nima veliko sledilcev. Verjetno zato, ker imam občutek, kot da sem odkrila nekaj posebnega in svetega, to znanje pa je zdaj tu na voljo samo zame (smeh).
Kaj te na Instagramu najbolj živcira in kaj pogrešaš? Kaj ti je najbolj všeč?
Na Instagramu mi trenutno manjkajo Reelsi, več možnosti za urejanje fotk in "Music Sticker". Manjka mi dodelana desktop verzija DM-a in možnost snemanja več kot 4 storyjev naenkrat. Želela bi si tudi bolj pregleden zavihek za obvestila, kjer mi je zdaj vse preveč na kupu. Včasih vidim, da je nekdo pustil komentar, pa zaradi vseh novih sledilcev in všečkov kasneje ne morem več do njega. Pogrešam staro možnost LIVE videa, ko se ga je po koncu dalo za 24 ur objaviti na story. Če se ne osredotočim na funkcije bi rekla, da mi na platformi manjka bontona, saj me ljudje pogosto jemljejo za samoumevno, ne pozdravijo ob začetku sporočil, ne znajo uporabiti ne prosim, ne hvala. Na drugi strani mi je všeč, kako Instagram platformo ohranja na tekočem z dogajanjem, jo dela družbeno odgovorno in neprestano vanjo vlaga sredstva za razvoj. Cenim ves trud, ki ga vložijo. Med najljubšimi funkcijami pa bi izpostavila vse možnosti, ki obogatijo storyje, še posebej GIF-i in način ustvarjanja le teh kot boomerang.
Katere 3 stvari bi izpostavila, če bi te nekdo vprašal, kako lahko izboljša svoj profil in pridobi na prepoznavnosti?
Rekla bi mu naj pokliče InstaCoach (smeh). Sama sem popolnoma izgubila stik s tem, kaj je na platformi potrebno delati za rast in česa ne, saj sem uspela v obdobju, ko se je dalo dokaj enostavno rasti in Instagram še ni bil tako nasičen. Delala sem dobro vsebino in ta se je širila sama od sebe, zato zelo težko delim pametne nasvete. Se mi zdi, da lahko prej naredim škodo, če nekomu npr. rečem, naj ne uporablja hashtagov, samo zato, ker jih tudi jaz ne. Edino kar lahko rečem, ne glede na to, kako obrabljeno se sliši, je po mojem mnenju najbolj pomembno to, da se pokažeš tak kot dejansko si. Ljudje zavohajo pristnost. Bodi to kar si in ustvarjaj, kar bi sam rad spremljal.
Ali si kdaj razmišljala o tujem trgu?
Kar se tiče vsebin na profilu @barbiinmatic ne, ker bi midva morala govoriti v angleščini. Imam sicer močno bralno razumevanje, ampak govorila nisem že tako dolgo, da bi imela morda tu težave. Sem pa razmišljala o tujem trgu za @pikarije, mogoče bi poskusila vsaj s širitvijo na Balkan, kjer bi bilo veliko lažje kar se tiče jezika. Vendar si tu ne znam predstavljati, ali bi bilo dejansko dovolj le deljenje izobraževalnih vsebin na temo vzgoje in razvoja, ali bi morala tudi tukaj izpostavljati svoje življenje.
Kakšni so tvoji cilji z Instagramom za prihodnost?
Kar se tiče števila sledilcev jih nimam, ker če se rast mojega profila zaključi zdaj, bi mi bilo popolnoma dovolj. Cilj mi je, da bi nazaj začela z ustvarjanjem vlogov, ki bi jih delila na Instagramu. V trenutnem urniku je to težko, ker mi vzame ogromno časa in priprav, vendar vem, kako uživam, ko jih gledam za nazaj. Želela bi si, da v prihodnosti ohranim tudi voljo in zagon, ki jo imam trenutno in da mi bo ob vseh mojih prihajajočih idejah še vedno stal ob strani gospod Instagram.
Na koncu prilagamo še hitrih 5, za vse tiste, ki ste zamudili naše Instagram storyje.
Ali rajši odpisuješ na sporočila ali ustvarjaš vsebino za Instagram?
Odpisujem na sporočila, zato ker je hitreje.
Pikarije ali rokovniki, če bi morala izbirati?
Zakaj si me zdaj to vprašala (smeh)? Pikarije, ampak moram povedat zakaj. Zato, ker mam trenutno toliko dela z rokovniki in si želim, da bi bilo tega samo čim prej konec.
Ali si bolj oseba za službo 8-16h ali sam svoj šef?
Sam svoj šef.
Apple ali Android?
Apple absolutno.
Instagram ali FB?
Instagram!
Comments