Instagram je v petek 23. septembra lansiral dolgo pričakovano posodobitev, možnost nalaganja daljših neprekinjenih storyjev. Po novem ob predvajanju, nalaganju in ustvarjanju story videov krajših od 60 sekund, ti ne bodo več rezani na 15 sekundne posnetke. Spremembo smo nekateri že lahko opazili na naših profilih v zadnjem letu, ko je bila ta v testiranju. Zdaj je uradno tukaj za vse uporabnike.
*V kolikor ste na vaših storyjih zasledili tole obvestilo,
posodobitev že imate. V nasprotnem primeru jo boste še dobili.
Kaj to pomeni za ustvarjalce in gledalce storyjev?
Nova posodobitev prinaša nekaj prednosti tako za ustvarjalce kot gledalce. Ustvarjalcem storyjev pred objavo videov iz galerije na telefonu le teh ne bo več potrebno krajšati. Poleg tega pa jih pri snemanju direktno na storyjih ne bo konstantno prekinjalo oz. jim zmanjkovalo časa. Na drugi strani bo posodobitev tudi gledalcem storyjev omogočila, da si jih ogledajo neprekinjeno in brez nenehnega tapkanja naprej oz. v kolikor jih posamezen sklop storyjev določene tematike ne bo zanimal, ga bodo sedaj lahko z enim klikom enostavno preskočili.
To pa prinaša tudi slabo plat za ustvarjalce - njihova vsebina bo na ta način morda spregledana. En sam story bo namreč vseboval večje število informacij. Te ne bodo razdeljene po sklopih v več storyjev, čez katere bi se uporabniki "sprehajali" in tako morda v nadaljevanju zasledili kaj zanimivega, kot so to počeli do sedaj. Vse skupaj bodo enostavno preskočili. Čas pa bo pokazal ali bo to morda posledično vplivalo tudi na oglede storyjev oz. škodovalo vašemu engagementu.
Pa za tistE, ki SODELUJEJO S PODJETJI?
Hitro smo ugotovili, da ima novost posledice tudi za ustvarjalce, ki na svoje profile nalagajo plačane objave v sodelovanju s podjetji. Do sedaj so imeli svojo ponudbo plačanih vsebin namreč strukturirano na podlagi količine 15-sekundnih storyjev. Le to bo sedaj potrebno nekoliko spremeniti in prilagoditi.
Vse daljši video formati ...
Možnost objavljanja daljših storyjev na Instagramu zabrisuje tudi mejo med storyji in reelsi. Uporabniki so zdaj namreč dobili dve mesti, kamor lahko objavijo svoj 60-sekundni video. Storyji pa niso edini video format, kjer se časovne omejitve povečujejo. Junija je podjetje omogočilo deljenje daljših Instagram reelsov do 90 sekund, v primerjavi s prejšnjo omejitvijo 60 sekund. Pred kratkim pa so zopet spremenil sistem: vse nove video objave, krajše od 15 minut, se samodejno delijo kot reelsi.
Spremembe na video področju niso nobeno presenečenje. Kot je vodja Instagrama Adam Mosseri dejal ob začetku leta bo njihov fokus na video vsebinah in to zdaj tudi uresničujejo.