Instagram je veliko več kot zgolj orodje za deljenje spominov in komunikacijo s prijatelji, največji influencerji danes z njim zelo uspešno služijo. Na vpogled vam dajemo nekaj številk iz zadnjih analiz spletne baze HopperHQ za leto 2017*.
*Pomembno se je zavedati, da so se številke od takrat že močno dvignile. Zanimivo bo spremljati, kakšne bodo konec leta 2018.
OKVIRNA VREDNOST SPONZORIRANE VSEBINE PRI ZVEZDNIKIH V 2017
Selena Gomez – 122 milijonov sledilcev – $550,000 za objavo
Kim Kardashian – 100 milijonov sledilcev – $500,000 za objavo
Cristiano Ronaldo – 104 milijonov sledilcev – $400,000 za objavo
Kylie Jenner – 95 milijonov sledilcev – $400,000 za objavo
Kendall Jenner – 81.7 milijonov sledilcev – $370,000 za objavo
Khloe Kardashian – 68 milijonov sledilcev – $250,000 za objavo
Kourtney Kardashian – 57.8 milijonov sledilcev – $250,000 za objavo
Cara Delevingne – 40.4 milijonov sledilcev – $150,000 za objavo
Gigi Hadid - 34.7 milijonov sledilcev – $120,000 za objavo
Lebron James – 30.7 milijonov sledilcev – $120,000 za objavo
OKVIRNA VREDNOST SPONZORIRANE VSEBINE PRI INSTAGRAM INFLUENCERJIH V 2017
Huda Kattan – 20.5 milijonov sledilcev – $18,000 za objavo
Cameron Dallas – 19.8 milijonov sledilcev – $17,000 za objavo
Jen Selter – 11.3 milijonov sledilcev – $15,000 za objavo
Zoella – 11.1 milijonov sledilcev – $14,000 za objavo
Nash Grier – 10.2 milijonov sledilcev – $13,000 za objavo
Chiara Ferragni – 9.7 milijonov sledilcev – $12,000 za objavo
Julie Sarinara – 4.6 milijonov sledilcev – $10,000 za objavo
Aimee Song – 4.6 milijonov sledilcev – $9,000 za objavo
Danielle Bernstein – 1.7 milijonov sledilcev – $7,000 za objavo
Liz Eswein – 1.3 milijonov sledilcev – £6,000 za objavo
Instagram v zadnjem času poziva uporabnike, da označijo, katere objave so plačane, tako da uporabijo “paid partnership” oznako. To naj bi zaenkrat počela le petina (21 %). Od leta 2015 se je sicer sponzorirana vsebina povečala za več kot tretjino (34 %). V povprečju že vsak 20 uporabnik s svojimi objavami kaj zasluži.
Comentários